عاشقانه ها چهار ساله شد

ابتدا تصمیم داشتم عنوان متفاوتی نسبت به سال گذشته برای این مطلب انتخاب کنم، اما دیدم هیچ عبارتی جز این نمی‌تواند احساسی را که نسبت به این وب‌سایت دارم بازگو کند، احساسی که شاید پیش از این روی سایت‌های قبلی نداشتم؛ احساس مسئولیت پدرانه در قبال یک وب‌سایت! فرزندی که با وجود تمام گرفتاری‌ها مراقبش بودم و هیچ وقت تا به حال از او انتظار کسب درآمد نداشتم، هرچند توقع داشتم بعد از یک سنی رو پای خودش بایستد و خرج خودش را درآورد! فرزندی که بودنش به من عشق می‌دهد و پدرانگی جز با عشق بی‌معناست. عاشقانه‌های عزیزم، تولدت مبارک..

و اما رونمایی از یک امکان جدید..

حتماً تا به حال از محبوب‌ترین بخش سایت یعنی عکس‌نوشته‌ها دیدن کردید، شاید هم جزء عزیزانی هستید که این عکس‌نوشته‌ها را در صفحه‌ی اینستاگرامی سایت دنبال می‌کنید؛ در هر صورت شاید حداقل یک بار به ذهنتان خطور کرده که «ای کاش می‌شد عکس‌نوشته‌ی دلخواه خود را پیشنهاد دهیم تا ساخته شود»؛ اما خب از آنجا که ممکن است مضمون آن عبارت عامه‌پسند نباشد و عکس‌نوشته ساخته شده مورد استقبال سایرین قرار نگیرد، بر آن شدم تا بخشی را با قابلیت امتیازدهی برای این منظور ایجاد کنم؛ به این صورت که شما عبارت مورد علاقه‌ی خود را ارسال می‌کنید و با امتیاز سایرین بالا می‌آید و در آینده برای عباراتی که در صدر قرار می‌گیرد عکس‌نوشته ساخته‌می‌شود.

» درضمن به رسم هر سال و به مناسبت تولد چهارسالگی سایت به مدت چهار روز، فعالیت در برگه های گفتگو برای کلیه اعضا امکان‌پذیر خواهد بود و به اعتبار حساب اعضای ویژه نیز چهار روز اضافه خواهد شد.

 

تولد
انتشار یافته توسط شاهین در پنجشنبه 30 بهمن 1393 با موضوع رویدادها
کلیدواژه‌ها:

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

۳۲ دیدگاه

  1. سلام آقای ناصری از شما بابت تمام زحماتی که دراین چهار سال کشیدید تشکرمی کنم

    • سلام داداش علیرضا خوبی داداشی؟ :x
      ببخشید اینجا کامنت گذاشتم خواستم بگم همه دلشون براتون تنگ شده @};-

      • سلام بر شما مریم خانوم عزیز خواهر خوب و مهربان و گل گلاب خودم یک چیز بپرسم راست بهم میگی من نبودم چند نفر مثل تو از من یاد کردن ؟ تو پیام هام فقط تو و ااااآبجی افسانه بودین . تو استثنایی بودنتو از تعداد بالای کامنت هات همیشه به تماشا گذاشتی . این مدت چه خبر بود اینو هم برام بگو ایشالا همیشه شاد و پیروز باشی خواهری

        • سلام داداش عزیزم :x
          خب چون خیلی وقته نیستی دقیقا یادم نیست اما میدونم فراموش نمیشی ;)
          اگه اینجا عاشقانه هاست هیچکس فراموش نمیشه اما گذشت زمان و دوری زیاد ممکنه باعث بشه یادآوری و پیگیریها کم شه :)
          لطف داری :x
          خبرا رو هم ایشالا تو قسمت خانواده بهت میگم (اینجا نباید زیاد شیطونی کنیم x_x )

    • سلام، خواهش می کنم @};-